Obserwatorzy

środa, 28 sierpnia 2013

Wakacyjny wyjazd / ljetovanje

Wróciłam! W sumie już tydzień temu, ale spotkania z przyjaciółmi i zlot fanów Ewy Farnej pochłonął cały mój czas. To były wspaniałe dni. Tylko bardzo szybko zleciało. Najbardziej się cieszę, że zobaczyłam Cetinje (dawna stolica Czarnogóry) i dom Njegosa o którym się tyle uczyłam. Nie obyło się też bez zakupów. W Czarnogórze dorwałam dwie Chinki (obecnie są u przyjaciółki, bo jedna trafi do niej). W Bośni kilka drobiazgów z Balei i jeden lakier Gabrini. Poza tym załapałam się na festiwal filmowy w Sarajewie. Jestem bardzo zadowolona! Zostawiam Was ze zdjęciami i myślę, że wkrótce wrócę z postami.

Vratila sam se! U stvari prije njedelju dana ali susreti sa prijateljima i miting fanova Ewe Farne pojeo je moje cijelo vrijeme. Ovo su bile odlične dane! Samo brzo su prošle. Najviše sam zadovoljna da vidjela sam Cetinje i kuću Njegoša o kojim sam mnogo učila. Naravno kupila sam par stvari. U Crnoj Gori dva lakove China Glaze (sad su kod moje prijateljice jer jedan je za nju). U Bosni par stvari Balea i jedan lak Gabrini. Osim toga bila sam u Sarajevu u vrijeme filmskog festivala. Sam baš zadovoljna! Ostavljam vas sa slikama i mislim da uskoro vratim se sa postovima.










1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...