Obserwatorzy

piątek, 3 maja 2013

Wibo Nail Obsession nr 2 Zielona Fantazja

Jak Wam mija majówka? Też tak szaro, buro i deszczowo? Mam nadzieję, że 10-12 maja będzie ładnie, bo pierwszy raz od lat wybieram się nad polskie morze.

Dziś na przekór pogodzie wiosenny lakier.

Firma: Wibo
Kolekcja: Nail Obssesion / Gel Like
Numer: 3 Zielona Fantazja
Wielkość: 8,5 ml
Cena: 5,99 zł
Gdzie: Rossmann

Pędzelek: Okrągła biała nakrętka. Z przodu naklejka z nazwą bloggerki, która stworzyła lakier oraz adres jej bloga. Z tyłu kod kreskowy, który już mi się zaczął zmazywać. Pędzelek standardowej długości, rozszerzany, okrągły, równo ścięty.

Lakier ogólnie: O tej serii chyba nie trzeba już nic pisać. Choć czytam wiele niepozytywnych opinii, to ja jestem z niej zadowolona. Może po prostu kolory, które mi się spodobały są ok? Zielona fantazja przypomina mi kolorem zielone jabłko. Jest to bardzo wiosenny kolor i pięknie wygląda w słońcu. Dwie warstwy są wystarczające, ja jednak nałożyłam trzy, żeby wyrównać smugi. Przyczepić mogę się do schnięcia. Lakier dość długo jest plastyczny. Końcówki starły mi się trzeciego dnia (zaczynam się zastanawiać czy polepszyły mi się paznokcie, czy ostatnio trafiam na dobre lakiery), odprysk piątego dnia. Więc wynik całkiem niezły.





15 komentarzy:

  1. Ja niestety jestem strasznie rozczarowana tą serią. Kolory są rewelacyjne, ale jakościowo jest cienko. Dobrze że chociaż Ty nie miałaś z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie mam dużych wymagań albo mam szczęście i trafiłam na dobre kolory? :D najwięcej negatywnych komentarzy czytałam o blue lake i brzoskwini, a ja tych dwóch nie posiadam.

      Usuń
  2. jeszcze nie mam lakieru z tej serii, po tyle negatywnych opiniach nie wiem czy war;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej sprawdzić na własnej 'skórze' ;).

      Usuń
  3. fajny blog, obserwujemy ? jeśli tak to mnie zaobserwuj, a ja potem cb i zostaw komentarz z linkiem do bloga abym wiedziała, że już obserwujesz :) http://diy-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ten lakier wygląda żywiej a na białej bazie to już w ogóle prawie neon w białym świetle :P formuła do dupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprawdzam nigdy lakierów na białej czy innej bazie, więc nie wiem ;).

      Usuń
  5. bardzo sympatyczna zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)) bardzo miło sie go czyta !:)
    Czekam z niecierpliwością na kolejne notki i zapraszam do obserwowania naszego bloga ;*

    Ps.Zachęcamy do wykonywania makijaży z naszego bloga i wysyłania nam zdjęć, które my bedziemy publikować na naszym blogu i promować wasze strony :))
    http://make-up-prima-sort.blogspot.com/

    Pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ciekawy, ale po jakości moich 2 lakierów z tej serii kolejnego nie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo miła ta zieleń.. ja jestem tak zniechęcona do tej serii, że jednak podziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolorek :) Lubię lakiery do paznokci chętnie zaobserwuję, zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...