Obserwatorzy

piątek, 12 października 2012

Lovely crystal strenght nr 134 + setka kropek

Do prezentowanego dzisiaj mani użyłam całej armii lakierów ;). Mam takie wrażenie, że moje ostatnie mani wcale nie są jesienne ;). Ale ostatnie dni, przynajmniej u mnie, słoneczne, więc może być wesoło ;).

Lakier bazowy:

Firma: Lovely
Kolekcja: Crystal Strenght
Numer: 134
Wielkość: 12ml
Cena: 6,99 zł
Gdzie: Rossmann

Pędzelek: Nakrętka z tandetnym, jak dla mnie, diamencikiem. Jest tak wyprofilowana, że łatwo trzymać pędzelek. Długi, wąski, ucięty równo.

Lakier ogólnie: Ciemny niebieski. Zdecydowanie jeden z moich ulubieńców. Nie rozlewa się po skórkach.  Nałożyłam trzy warstwy. Końcówki zaczęły się przecierać trzeciego dnia.

A potem chwyciłam po armię lakierów i sondę. Kropki planowałam już od jakiegoś czasu. Postanowiłam więc, że w końcu muszą się pojawić. A że zwlekałam, to pojawiły się w ogromnej ilości ;). Całość pokryłam Golden Rose nr 101.

lovely crystal strenght nr 134, miss sporty clubbing colours nr 303, miyo, mini drops nr 54 arctic night, wibo power color nr 5, wibo french manicure nr 1, golden rose nr 222, golden rose nr 101, wibo extreme nail

Naturalne światło:
 






 
Z lampą:



A teraz do pracy rodacy ;). Mam do zrobienia dzisiaj jeszcze kilka rzeczy.

Tym, które wybierają się jutro do Wrocławia na zlot mówię do zobaczenia ;).

5 komentarzy:

  1. Świetne są te kropki :) Muszę kiedyś spróbować...ciekawe czy starczy mi cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dosc fajnee
    ale wydaje mi sie ze same biale kropki lepiej by wygladaly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to rzecz gustu :). Mi się podoba tak jak jest.

      Usuń
  3. Widzę, że również jesteś z Opola, zapraszamy w takim razie na spotkanie bloggerek :)
    Oczywiście obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki :) bardzo chętnie przyjdę, jeśli tylko data będzie mi odpowiadała :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...