Obserwatorzy

środa, 2 lipca 2014

Drybush I

Jedną z moich paznokciowych guru jest Cutepolish. Uwielbiam jej tutoriale, bardzo mnie inspiruję. Gdy dodała metodę drybush od razu wiedziałam, że też zmaluję to u siebie. Poniżej tutorial i moja wersja.

Jedna od mojih noktijskih guru je Cutepolish. Obožavam njene tutoriali, baš mene inspiriše. Kada je dodala metod drybush odmah sam saznala da i ja ću napraviti ovo kod sebe. Dole tutorial i moja verzija.










Lakiery, z których korzystałam / Lakovi, koje sam koristila:
Kciuk i palec serdeczny / Palac i prstenjak:
*Vipera, Creation professional, nr 428
*Wibo, Gel like, nr 3 Zielona Obsesja
*Miyo, Mini drops, nr 52 Cool blue
*H&M, pink
*H&M, yellow
Pozostałe / Ostali:
*Miss Sporty, Clubbing colours, nr 456
*Lovely, Matte Top Coat

Kciuk i palec sedreczny kojarzy mi się z lodami Zapp. Wam też? Znacie Cutepolish? Robiłyście już drybush?

Palac i prstenjak podsjećaju mene na sladoled Zapp. Vas isto? Znate Cutepolish? Pravile ste već drybush?

żródło: http://img.sadistic.pl/pics/c1d43f06dc1e.jpg

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...