Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

Catrice 740 King of Greens

Po pierwsze miła niespodzianka. Dla mnie to mały sukces biorąc pod uwagę, że blog ma 1,5 miesiąca, a długo nie pisałam nic. Dziękuję wszystkim, którzy się przyczynili do tej liczby.

Wybrałam się dziś do Rossmana po farbę do włosów. Bo to co mam na głowie to jest tragedia. Wybierałam oczywiście z 15 min, bo ja wiecznie farbuję się na inny kolor. Chociaż przez jakiś czas używałam chyba jednej farby. W każdym razie postawiłam na malinową czerń. Idąc do kasy usłyszałam krzyk półek z lakierami 'Chodź do nas! No zobacz nas!'. Pomyślałam, że i tak nic nie znajdę, jak zawsze w Lubinie. Niestety pomyliłam się. Znalazłam 4 lakiery, których zapragnęłam. Albo może i więcej. Nie mając jednak zbyt dużo w portfelu odeszłam z pustymi rękoma. Tzn. tylko z farbą.

A teraz obiecana recenzja. Lakier kupiłam w Bośni i Herzegowinie. Zastanawiałam się nad trzema kolorami. Nie mogłam się zdecydować, więc w wyborze pomógł mi... mój tato.

Firma: Catrice
Nr: 740 King of Greens
Wielkość: 10 ml
Cena: 3,95 KM ~7,9 zł
Gdzie: CM (Cosmetic Market)

Pędzelek: nakrętka jest duża i okrągła, więc ciężko ją trzymać. Pędzelek jest płaski i szeroki, co umożliwia pomalowanie całego paznokcia jednym pociągnięciem.

Shimmer: Widoczny w świetle i słońcu. W cieniu mniej.

Lakier ogólnie: Wystarczy jedna warstwa by dobrze pokryś paznokieć. Ja jednak użyłam dwóch warstw. Końcówki lekko zaczęły ścierać się drugiego dnia. Odpryski pojawiły się czwartego dnia. Bardzo szybko wysycha.

Ja jestem baaardzo zadowolona z zakupu. I teraz żałuję, że wzięłam tylko jeden. Na pewno kupię więcej przy najbliższej okazji. Podoba mi się i kolor, i trwałość, i pędzelek, i krycie.

Zdjęcia robione na drugi dzień po pomalowaniu, niestety słońce nie chciało wyjść. A jak wpadłam na to żeby użyć lampy to po jednym zdjęciu padły mi baterie.







9 komentarzy:

  1. boski lakier. uwielbiam wszelkie z tej firmy, a szczegolnie brazy:) ps. dodaje Cie do obserwowanych bo bardzo tu sympatycznie. milo mi bedzie jesli zajrzysz do mnie,a jesli Ci sie spodoba,zostaniesz takze moja obserwatorka :) Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek, obserwuję i zapraszam do siebie
    http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery Catrice są dostępne w Polsce, u mnie można je kupić w trzech drogeriach (2xDrogeria Natura i Drogeria Aster). Obecnie obowiązuje edycja limitowana Cruise Couture + stała kolekcja kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz specjalnie na Bałkany po lakiery jechała? :P Jak chcesz, to mogę Ci kupić kilka tych lakierów, tylko rozeznaj się w Internecie, jakie byś chciała kolory. :)

      Usuń
  5. Gratuluję wyników :)) A kolor lakieru jest przegenialny. Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem ci że naprawdę ciekawy jest ten kolor lakieru :)
    chyba sama się na taki skuszę :)

    zapraszam do mnie
    http://xoxoxxoxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny kolor, lubię lakiery Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna zieleń, ja wreszcie muszę się zaopatrzyć w jakichś lakier z tej firmy :D / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...