Obserwatorzy

piątek, 21 grudnia 2012

Miyo mini drops nr 52 cool blue

Firma: Miyo
Kolekcja: mini drops
Numer: 52 cool blue
Wielkość: 8 ml
Cena: 5,49 zł
Gdzie: SP

Pędzelek: Nakrętka jak to w miyo, czarna, odpowiedniej długości i grubości. Pędzelek średniej długości, czyli standardowej. Nie gruby, owalny, prosto ścięty.

Lakier ogólnie: Jak już pewnie wiecie kocham niebieskości. Wszelkie niebieskie lakiery są przeze mnie zauważane w pierwszej kolejności. Nie mogłam więc pominąć cool blue od miyo. Kolor kojarzy mi się z bezchmurnym niebem. Nałożyłam dwie warstwy, ale jakby się uprzeć można by pewnie dać jedną grubszą. Konsystencja nie jest ani za rzadka, ani za gęsta, więc lakier się nakłada bez większych problemów. Końcówki zaczęły się przecierać trzeciego dnia, odprysk pojawił się czwartego. Przy zmywaniu trochę brudzi skórki. Bardzo lubię lakiery miyo i na pewno jeszcze jakieś wpadną w moje łapki ;).

3 komentarze:

  1. bardzo ładny, zimowy odcień. Wpada trochę w smerfa ;)
    widzę, że u Ciebie już gwiazdkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny uwielbiam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas przechodzę z tęsknotą obok półeczki z miyo ale w moim SP niestety jakoś nie pojawiają się ciekawe kolory, a jeśli już to chyba wszyscy je wykupują... Faktycznie jak bezchmurne niebo :) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...