Obserwatorzy

niedziela, 29 lipca 2012

Splatter Nails #1

Miałam kryzys. Totalny brak weny jak pomalować paznokcie. Doszło do tego, że trzy dni chodzilam bez pomalowanych. Nie pomógł nawet spacer po sklepach i na giełdę. Nie znalazłam nic co by mnie zainteresowało. I spadła mi z nieba notka z serii 'paznokciowe inspiracje' na blogu polskie-lakieromaniaczki . Splatter Nails. Nigdy wcześnie nie słyszałam o tej metodzie. Przyznam, że miała zabawę z dmuchaniem przez słomkę na paznokcie. Czasem nabierało mi się za dużo lakieru. Czasem lakier zamiast trafiać na paznokcie trafiał na chustkę. Ostatecznie wyszło coś takiego:



Teraz bogatsza w nowe doświadczenie następnym razem będę starała się nabierać mniej lakieru wtedy efekt będzie lepszy.

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...