Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2013

Żel pod prysznic Anovia Lime Burst

Recenzja, która czeka całe wieki na pojawienie się. Tak samo jak kilka innych. Więc co by nie było tak milcząco dziś słów kilka o pewnym żelu pod prysznic.

Firma: Anovia
Seria: Fruit Burst
Co: Żel pod prysznic Lime Burst
Pojemność: 220ml
Cena: 15,90 zł
Gdzie: u konsultantów Safiry lub bezpośrednio na stronie.


Od producenta: Anovia Fruit Burst żel pod prysznic fantastycznie odświeża i nawilża skórę.Świeży,dynamiczny zapach cytryny i olejku pomarańczowego gwarantuje dobry początek dnia.Relaks dla ciała i zmysłów.

Skład:


Opakowanie: Dość miękki plastik. Opakowanie jest śliskie, przez co łatwo się wyślizguję z mokrych rąk. Co też mi się zdarzyło i klapka od otwarcia poszła w piździet. Dizajn na plus. Prosty, nieprzesadzony, napisy są czytelne i nie ścierają się.

Otwarcie: Klapka na zatrzask. Jak już wspomniałam po upadku na ziemię odpadła i pękła. Otwór w porządku. Nie wylewa się za dużo żelu.


Konsystencja: Żel ma dość gęstą konsystencję. Nie spływa z mokrego ciała.

Zapach: Cytrusowy. Ale nie taki słodki. Wręcz przeciwnie. Wręcz kwaskowaty. Od razu na myśl przychodzi cytryna. Zapach krótko utrzymuje się na skórze.


Wydajność: ok 3 tyg.

Moja Opinia: Żel bardzo dobrze oczyszcza skórę. Chociaż zapach mi nie przypadł do gustu to jednak jakaś wspomniana przez producenta aromaterapia miejsce miała. Spod prysznica wychodziłam z uśmiechem. Szczególnego nawilżenia nie zauważyłam, ale też skóry nie przesuszał. Nie jest zły, ale ja raczej się nie skuszę na niego drugi raz. Na inne zapachy też nie. Są lepsze żele w niższych cenach.

Słyszałyście o tym żelu? Używałyście?

Fakt, iż dostałam produkt bezpłatnie na spotkaniu blogerek we Wrocławiu nie wpłynął na moją ocenę.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...