Obserwatorzy

wtorek, 2 kwietnia 2013

marcowe zakupowo-wygrane + tag

Święta, święta i po świętach. Pojadły? Odpoczęły? Ja jestem obżarta na miesiąc :D.

Dziś przychodzę do Was z marcowymi zakupami, wygranymi oraz tagiem. Zakupów nie było dużo, bo właściwie prawie wszystkiego mam jeszcze zapas. Kupiłam cztery lakiery z blogowej kolekcji - nr 2 Electric Orange, 3 Zielona Fantazja, 4 Flirt oraz 6 Roziskrzone Niebo oraz rozcięczalnik do lakierów z Inglota, którego nie uchwyciłam na zdjęciu.


Pomiędzy lakierami błyszczyk L'oreal Glam Shine Fresh, który wygrałam w konkursie Princessy SmakujBłyszcz.

Poza tym kupiłam szampon z Garniera olejek z awokado i masło karite oraz płyn micelarny 3w1 do skóry wrażliwej i suchej (jego również brak na zdjęciach). Jest to moja druga butelka tego płynu.


I to by było na tyle :D. Na dzień kobiet moja mama dostała w pracy kartę podarunkową z Rossmanna, a następnie przekazała ją mnie ;).


Po przyjeździe do mamy na święta znalazłam paczuszkę od Justine z moją wygraną w jej rozdaniu. Zazwyczaj nie biorę w nich udziału, ale tym razem się skusiłam. I wygrałam! Nawet nie wiecie jak bardzo się ucieszyłam! Dziękuję bardzo za przesyłkę!


 
 
Wszystko było zapakowane dodatkowo w folię bąbelkową. A w środku:
 
 


-bibułki matujące od Wibo, których byłam bardzo ciekawa
-błyszczykowa pomadka do ust 02 od Lovely
-ultraczarny eye liner Glossy od Lovely - może w końcu nauczę się i będę malowała kreskę na oku? ;)
-róż w kulkach Sun Touch od Wibo - jak wyżej, jest okazja do zaczęcia używania różu, tylko najpierw jeszcze mi potrzebny pędzel ;)
-cień do powiek Fashion Colors 02 Swiss Garden od Wibo - ma piękne wytłoczone kwiatuszki, kolory też mi bardzo pasują
-papierowy pilnik do paznokci od AnnCo. 150/220
-lakier AllePaznokcie do zdobień nr 11
-lakier termiczny AllePaznokcie nr 26 - bardzo chciałam mieć lakier termiczny, cieszy mnie również, że będę mogła wypróbować lakiery od AllePaznokcie
-lakiery Smart Girls Get More nr 132 i 133 - z lakierami tej firmy również nie miałam doczynienia
-olejek do paznokci i skórek nr 4
-biały oraz złoty brokat i pomarańczowy paseczki

Przepraszam za jakość zdjęć, ale u mamy naprawdę nie mam warunków do zrobienia lepszych.

Na końcu chciałabym odpowiedzieć na tag. Otagowała mnie PaniKa, za co serdecznie jej dziękuję!

Zasady są takie: 11 pytań dla 11 blogów, które mają mniej niż 200 obserwatorów i trzeba powiadomić o tym otagowane osoby.

1. Jak masz na imię?
  
Sara, po żonie Abrahama ;).
 
2. Kim był ostatni gość w Twoim domu? 
 
Częściej to ja bywam gościem, bo nie mam warunków na gości. Ostatnio była u mnie przyjaciółka.


3. Czego teraz słuchasz?
 
Niezmiennie od wczorajszej premiery:
 
 4. Jaka jest u Ciebie teraz pogoda?
 
Szaro, buro, zimno i pełno śniegu ;<.
5. Ulubiony kolor? Dlaczego właśnie on?
 
Niebieski. Od zawsze. Nie wiem czemu. Ponoć symbolizuje spokój, a ja to z reguły spokojna jestem ;).
 
6. Czy tęsknisz teraz za kimś?
 
Tęsknie za moimi wariatami braćmi z Dubiozy Kolektiv, ale jeszcze 21 dni i spędzimy razem 4 dni.
 
7. Dlaczego taka nazwa bloga?
 
Mówią na mnie Sarita, blog jest głównie o paznokciach, więc tak wyszło :D.
 
8. Ulubiony cytat...
 
'Nigdy nie przestawaj marzyć'
 

9. Wymarzone wakacje...? Gdzie?
 
Marzy mi się  Meksyk. Tam mnie jeszcze nie było :D.
 

10. Sport? Na tak? Czy na nie? Jaki?
 
Tak, ale tylko biernie :D. Piłka nożna.
 
11. Ulubiony kolor lakieru do paznokci?

Chciałam napisać niebieski. Ale jak tak patrzę na moje lakiery to wychodzi, że zielony ;).
 
Pozwolę sobie kolejny raz nie tagować nikogo, bo wiele z Was już ten tag miało ;).
 
Jeśli czas mi pozwoli dodam jeszcze dziś recenzję szamponu z balei, a teraz idę coś zmalować, bo mam sporo projektowych zaległości.

5 komentarzy:

  1. Ja także pokusiłam się na lakiery z wibo...
    Świetna paczucha!

    OdpowiedzUsuń
  2. O właśnie...dobrze, że mi przypomniałaś o tym błyszczyku z Princessy...muszę w końcu odebrać :) A wygrana super!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    + zapraszam na konkurs ( DO WYGRANIA DOWOLNE BUTY ZE SKLEPU MERG )
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/2013/03/110-konkurs-wygraj-dowolne-buty.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...