Obserwatorzy

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Jak zrobić swój lakier? / Kako napraviti svoj lak? [tutorial]

Jako, że kilka osób wyraziło chęć zobaczenia jak zrobiłam lakier. Przedstawiam zdjęcia i krótką instrukcję.

Nekoliko ljudi htio pogledati kako sam napravila lak. Evo slike i kratka instrukcija.

Co potrzebujemy? / Šta nama treba?


Kartkę, mniejszą kartkę, bezbarwny lakier, cień do powiek, łyżeczkę, igłę.

Papir, manji papir, bezbojni lak, senka za oči, kašica i igla.

 
Łyżką kruszymy cień do powiek. Kašikom razbijamo senku za oči.
 
 
Małą kartkę składam w lejek. Iz manjeg papira pravimo lijevak.
 
 
Wkładamy go do bezbarwnego lakieru. Na łyżkę nabieramy cień do powiek.
 
Stavljamo ga u bezbojan lak. Na kašiku uzimamo senku za oči.
 
 
Wsypujemy ilość jaką uważamy za odpowiednią. Sipamo toliko koliko mislimo da je dovoljno. Po okusu ;).
 
Mieszamy igłą, następnie zamykamy butelkę i wstrząsamy. Miješamo iglom, onda zatvorimo flašu sa lakom i tresemo.
 
 Gotowe! Spremno!
 






11 komentarzy:

  1. Wow!:) A więc tak to się robi!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo nie wiedziałam o takim sposobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że zobaczyłaś u mnie coś nowego :).

      Usuń
  3. Sama ostatnio w podobny sposób robiłam lakier :) Jedyny minus jest taki, że po jakimś czasie cień opada i ciężko go ponownie rozmieszać

    OdpowiedzUsuń
  4. o da, ovo i ja radim sa starim sjenilima ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już kiedyś widziałam ten sposób i bardzo mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o takim sposobie :) Ale czy taki lakier jest wytrzymały? :)

    Jak znajdziesz chwilę, zajrzyj do mnie, będę wdzięczna :)
    http://gadajaceowoce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo to i ja pierwszy raz zobaczyłam taki sposób robienia lakierów, choć nie wiem czy poświęciłabym cień na lakier :D Ale pomysłowo :)

    Zapraszam do mnie ;)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić jakiś tani, czasem w paletce jakiś kolor się nie podoba, a czasem mamy jakiś stary cień :). Nie trzeba przecież poświęcać Sleeka czy czegoś ;).

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...