Obserwatorzy

piątek, 14 czerwca 2013

My Secret 104

Dziś mani, które zrobiłam do rozdania u nailcrazy69. Wyniki już są, więc myślę, że mogę pokazać. Nic szczególnego. Czarny lakier ze wszystkim znanym lakierem od My Secret. A że wszystkie lakieroholiczki go znają myślę, że nic nie muszę pisać.

Danas manikiura koju sam napravila za darivanje u nailcrazy69. Ima već rezultat pa mislim da mogu pokazati. Ništa specijalno. Crni lak sa poznatim u Poljskoj lakom od My Secret. Ovo je bezbojan lak sa malima komadima folije.





 


Tutaj paznokcie po całodniowym sprzątaniu.

Ovdje nokti poslije dana sa kućnim poslovima.

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie się prezentuje na czerni.. ale już po 1 dniu aż tak się porobiło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie po jednym, cztery dni nosiłam bez problemów (tylko przetarte końcówki). Później robiłam wielkie sprzątanie i po nim poodłaziły mi takie płaty :/.

      Usuń
    2. aaaa, no to już mi lepiej, bo zgłupiałam, że po 1 dniu takie straszne rzeczy:)

      Usuń
  3. Uwielbiam te flejksy :)Zawsze dodają charakterku całemu mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. krasna manikura, šteta što nije preživjela rad po kući ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt jest piękny a nie dodałaś na to top coatu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...