Obserwatorzy

piątek, 14 września 2012

Delia cosmetics matt effect nr 401 + kilka innych spraw

Po pierwsze przepraszam, że ostatnio zaniedbałam świat blogowy. Ale musiałam skupić się na egzaminie poprawkowym. Zdałam tą cholerną filozofię! Za szóstym razem, ale udało się :). Nawet nie wiecie jaka ulga! Ale już staram się powrócić ;).

Po Drugie Panna Dominika chce zorganizować zlot bloggerek we Wrocławiu. Odbędzie się on 13.10.2012 ;). Zapisać można się tutaj.

 
Po trzecie jak już wspominałam zamówiłam ostatnio kilka rzeczy w hurtowni Galeria Paznokcia. Dzisiaj moja mama poinformowała mnie, że paczuszka dotarła. Na szczęście jutro rano do niej jadę, więc będę miała te cudeńka w rękach. Od razu oczywiście się też Wam wszystkim pochwalę ;).
 
No, to można przejść do prezentacji lakieru ;). Kupiłam go na promocji w SP. Matta, jeszcze żadnego nie posiadałam, a byłam ciekawa.
 


Firma: Delia Cosmetics
Numer: 401
Wielkość: 7ml
Cena: 5,99 zł
Gdzie: Super Pharm

Pędzelek: Ah te moje 'ulubione' okrągłe nakrętki. Pędzelek odpowiedniej, standardowej wielkości.

Lakier ogólnie: Pierwszy raz spotkałam się z lakierem z instrukcją obsługi... Po co komu na lakierze instrukcja obsługi? 'Nałożyć dwie warstwy na suche i odtłuszczone paznokcie'. Tak też uczyniłam. Lakier szybko schnie i szybko matowieje. Według mnie dwie warstwy są wystarczające. Lakier dobrze się nakłada. Kolor chyba jednak nie zbyt mi odpowiada. Znudził mi się po dwóch dniach. Nie miałam jednak czasu na malowanie paznokci, więc potrzymałam go cztery dni. Końcówki nie były przetarte do tego czasu. Pojawiły się za to odpryski (trzeciego dnia). No i zmywanie - zmywa się bez problemów. Niestety barwi płytkę paznokcia.
 
Z lampą:

 
Bez lampy: 


 

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...