Obserwatorzy

sobota, 8 września 2012

Wyprzedaże zawsze spoko

Dziś krótki post, bo niedługo jadę na koncert Buki i Pokahontaz(premiera nowego materiału!). Wyruszyłam dziś na lakierowe wyprzedaże i do rodziny dołączyły 3 lakiery.

*essence colour&go 78 blue addicted - 3,99 zł w Astorze
*miyo mini drops 54 arctic night - 2,90 zł w Astorze
*delia cosmetics matt effect 401 - 5,99 zł w Super Pharm (pierwszy raz widzę na lakierze instrukcję obsługi O.o)

Do tego znalazłam hurtownię Galeria Paznokcia, więc szykują się kolejne zakupy. Chciałabym prawie wszystko oczywiście. Ale muszę to przemyśleć i poobliczać koszta. Na śmierć zapomniałam, że muszę za wf zapłacić. Więc trzeba się powstrzymać z wydatkami. Na szczęście praca mnie znalazła (bo ja wcale nie szukałam). I zawsze wpadnie trochę groszy do kieszeni. Nie wiem tylko czy nie biorę sobie za dużo na głowę. Kolejne dwa zespoły. No ale spróbuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...