Obserwatorzy

niedziela, 16 września 2012

Zakupy - Hurtownia Galeria Paznokcia

Wiem, wiem. Notka miała być wczoraj, ale nie miałam czasu.

Tak jak pisałam, kilka dni temu zamówiłam kilka rzeczy w hurtowni Galeria Paznokcia. I jestem bardzo zadowolona! Zamówienie ostatecznie złożyłam we wtorek. W środę miła pani zadzowniła abym potwierdziła, które wzory zamówiłam. W piątek przesyłka była już w skrzynce. Ładnie zapakowane. Wszystko w osobnym woreczku, zabezpieczone tekturką i w kopercie bąbelkowej. Polecam Wam :). Wybór jest naprawdę ogromny, więc każda znajdzie coś dla siebie.

Sponsorem moich zakupów jest moja mama ;). Mama zawsze mówi 'jak dobrze, że paznokcie masz po ojcu, a nie po mnie' w sensie twarde, nierozdwajają się itd. Gdy jestem u niej i maluję paznokcie przychodzi i pyta co tworzę. Gdy jestem u siebie i kupię nowy lakier od razu muszę jej pokazać na skype'ie. W skrócie ma frajdę z mojego lakierowego szaleństwa, czasem myślę, że jeszcze większą niż ja sama ;). Ostatnio zaczęła ze mną oglądać Wasze blogi. I stwierdziła, że musi mi kupić parę 'pierdółek'. Oto co kupiłam.

Przepraszam za jakość zdjęć, pogoda kiepska, światło kiepskie, a jeszcze aparat się buntował i nie chciał robić ostrych zdjęć.

Pierwsza rzecz to sonda. W końcu ją posiadam! Cena 8,5 zł.


Druga to zestaw do stempelków oraz trzy płytki. Cena - zestaw do stempelków + płytka 9,9 zł; płytka 6 zł.





Trzecia to gumki FIMO - arbuzy, jabłuszka i kwiatuszki. Cena za 10 szt. 1 zł.


Czwarta to zestawy naklejek na paznokcie. Cena 2,5 zł za opakowanie.




A w gratisie otrzymałam to:


Coś Wam się podoba? :)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...