Obserwatorzy

poniedziałek, 10 września 2012

Miętowy golden rose nr 222 + maziajki

Firma: Golden Rose
Numer: 222
Wielkość: 11ml
Cena: 4,99 zł
Gdzie: Astor

Pędzelek: Kwadratowa nakrętka za co u mnie plus.  Pędzelek nie jest za szeroki. Nabiera lakieru w sam raz moim zdaniem.

Lakier ogólnie: Niektórzy mówią, że to pistacja z mlekiem. Inni, że mięta. Do lakieru robiłam trzy podejścia. Za każdym razem strasznie się babrał na paznokciu. Za co trafił do lakierów niezbyt lubianych. Postanowiłam jednak dać mu i czwartą szansę. Tym razem zrobiłam dwie warstwy zamiast trzech i drugą warstwę nałożyłam dopiero po całkowitym wyschnięciu. Schnie niemiłosiernie długo. Końcówki zaczynały się scierać drugiego dnia. Odpryski dzień trzeci. Czyli możnaby rzec - standardowo. Dalej jest mało lubiany przeze mnie.

Czegoś mi brakowało więc walnęłam takie jakieś maziajki na kciukach i serdecznych palcach. Sama nie wiem co chciałam zrobić. Tak mi ręka latała ;).

Firma: Nail Art
Wielkość: nie mam pojęcia, na buteleczce jedyne co jest napisane to nail art...
Cena: 4zł
Gdzie: u Chińczyka

Pędzelek: Badzo długa nakrętka, zaokrąglona. Cholernie ciężko jest go trzymać. Pędzelek cienki, ale jak nakrętka. Rozszerza się przy końcu.

Lakier ogólnie: Ciemny niebieski z widocznym shimmerem. Kolor bardzo mi się podoba. Niestety tego samego dnia, zapewne przez zabranie się do porządków zanim dobrze wysechł, już porobiły się odpryski. Dobrze się zmywa z paznokci, ale brudzi skórki i palce.


 
Z lampą:




3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...