Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

Wibo Futura nr 3

Dziś o lakierze, którego nie ma już w sklepach. O lakierze, którego pragnęłam. Ale czy się nie zawiodłam?

Firma: Wibo
Kolekcja: Futura
Numer: 3
Wielkość: 7 ml
Cena: 6,49 zł
Gdzie: Rossmann

Pędzelek: Okrągła biała nakrętka z dwiema naklejkami, na jednej znajdziemy napis Futura na drugiej numer lakieru oraz datę ważności. Pędzelek średniej długości, prosto ścięty, okrągły, niezbyt szeroki.

Lakier ogólnie: Jest to przezroczysta baza z srebrnym brokatem i błyszczącymi plastrami miodu. Błyszczą się na różowo, srebrno, zielono i pomarańczowo. Brokat bardzo łatwo wyłowić, plastry miodu również, ale te ostatnie przyklejają się do pędzelka i ciężko je 'zostawić' na paznokciu. Jednak gdy już skończymy malowanie otrzymujemy ładny efekt. Szczególnie w słońcu bardzo ładnie błyszczą. Zmywanie oczywiście metodą foliową. Ogólnie jestem zadowolona.


6 komentarzy:

  1. ślicznie urozmaica jednokolorowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie przezroczyste topy, które odmieniają zupełnie bazowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już jakiś czas poluję na te glittery i nigdzie nie mogę ich dostać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była edycja limitowana na grudzień-styczeń i raczej już ich nie ma.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...