Obserwatorzy

wtorek, 22 stycznia 2013

Miyo nr 52 cool blue + Aura She Bunny nr 146

Firma: Aura
Kolekcja: She Bunny
Numer: 146
Wielkość: 5,5 ml
Cena: 120 din o ile dobrze pamiętam (~ 4,8 zł)
Gdzie: Lilly

Pędzelek: Czarna okrągła nakrętka. Na tyle długa, że łatwo się trzyma pędzelek. Pędzelek standardowej długości, chociaż mogłoby się wydawać, że przy tak małej butelce będzie on raczej krótki. Rozszerzany, prosto ścięty, owalny.

Lakier ogólnie: Przezroczysta baza z ogromną ilością srebrnego brokatu. Bardzo się błyszczy zarówno solo jak i nałożony na jakiś lakier. Jednak gdy chcemy go użyć solo potrzebujemy wielu warstw. Ja nałożyłam cztery, a jak się przyglądnąć dalej widać prześwity. Z daleko jednak nie jest to tak widoczne. Plusem jest to, że szybko wysycha. Warto jednak użyć topu, jeśli lubimy mieć gładką powierzchnię na paznokciu ;). Zmywanie cieżkie, jednak jak na brokat znośne. Obejdzie się bez bazy i metody foliowej.




3 komentarze:

  1. Mi też się to sreberko spodobało. Bardzo ładnie wygląda z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na 4 warstwy to decydowanie za duże ma prześwity :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...