Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

Zakupowa sobota

Wydałam dzisiaj majątek. No, ale za tydzień pora wyjazdu, więc trzeba zacząć kompletować prezenty i zamówienia. Pokaże tylko co kupiłam sobie w DM'ie co by nie zdradzać co kupiłam innym ;). Na początku chciałam oszczędnie kupować. Ale potem pomyślałam, że nie wiem kiedy będę miała teraz dostęp do DM'u. Tym sposobem nazbierało mi się sporo produktów (licząc te wcześniejsze i teraźniejsze). No to zaczynamy prezentację ;).


Balea, szampon do włosów farbowanych, 250 ml, 295 din ~ 11,8 zł - skończył mi się szampon, na początku chciałam kupić standardowo garnier, ale pomyślałam, że wypróbuję coś nowego. Bez silikonów!
Balea, żel pod prysznic, edycja limitowana, Beautiful Berries, 200 ml, 165 din ~ 6,6 zł


Balea Young, masło do ciała, Zucker Schnute, 200 ml, 249 din ~ 9,96 zł
Balea, masło do ciała, edycja limitowana, Indian Chai, 200 ml, 289 din ~ 11,56 zł


Balea, żel do golenia, mleko z cytryną, 150 ml, 295 din ~ 11,8 zł
Balea, maseczka do twarzy, edycja limitowana, Seelenzart Maske, 2x8ml, 52 din ~ 2,08 zł


Essence, colour&go nr 121 goldfever, 8ml, 219 din ~ 8,76 zł - nie mam jeszcze żadnego złotka, a ten lakier przyciągnął mój wzrok.
S-he, korektor do lakierów, 349 din ~ 13,96 zł - Od jakiegoś czasu kusiło mnie żeby kupić korektor. Zdarza mi się wyjechać lakieren na skórki. Przekonam się czy ten wydatek był zbędny czy nie. Ten korektor ma trzy dodatkowe wkłady do wymiany.
Dahlia, zmywacz do paznokci bez acetonu z zapachem brzoskwini, 120 ml, 125 din ~ 5zł - skończył mi się zmywacz, a czymś lakier trzeba zmyć ;). Ten mnie zaciekawił, bo nakrętka jest podzielna na dwie części.  W górnej jest krem do paznokci i skórek. Czyli zmywamy lakier i od razu mamy pod ręką krem co by zmywacz nam nie szkodził ;).




Co Was zainteresowało? :)

6 komentarzy:

  1. z tym zmywaczem to świetny patent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie zainteresowaly ostatnie zdjecia - pisak co to jest?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciasteczkowe masełko do ciała *.* przed świętami moja przyjaciółka w Berlinie go nie znalazła, a tak chciałam je mieć! zazdroszczę ;)
    i ten korektor do lakierów mnie zaintrygował! to niestety też mój problem i z chęcią przeczytam jak się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...