Obserwatorzy

wtorek, 2 października 2012

essence colour&go nr 78 blue addicted solo

Początkowo lakieru użyłam na niebieskim lovely crystal strenght (zdjęcia tutaj). Efekt mi się podobał, ale postanowiłam użyć go również solo.

Firma: Essence
Kolekcja: Colour&go
Numer: 78 blue addicted
Wielkość: 5ml
Cena: 3,99zł
Gdzie: Astor

Pędzelek: Nakrętka mała, ale o dziwo dobrze mi się ją trzyma. Pędzelek długi, płaski.

Lakier ogólnie: Pragnęłam tego lakieru długo, więc gdy trafił do promocji ucieszyłam się, że na niego trafiłam. Uwielbiam niebieskości. Trochę zniechęciłam się do niego gdy przyszło mi go zmyć. Brokat zmył się bez problemu. Plasterki miodu jednak zostały na paznokciach i nijak nie chciały się odczepić. Zdrapywanie zajęło mi dobrą godzinę. Na szczęście jest metoda foliowa, która się sprawdza i przy tym lakierze (wypróbowałam po użyciu solo). Nałożyłam trzy warstwy. I jestem bardzo zadowolona. Lubię czasem błyszczeć ;).

 
W słońcu:
 





Z lampą:
 



1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...