Obserwatorzy

wtorek, 9 października 2012

lakierowe pudełeczko i małe zakupy

W końcu skończyłam moje lakierowe pudełko. Chociaż nie wiem czy skończyłam to dobre słowo. W przyszłości na pewno zajmę się również ozdobieniem boków ;). Narazie wierzch wygląda tak:


Nigdy nie byłam dobra z wycinanek. Jednak efekt mi się podoba. A co w pudełku?


Lakiery, naklejki, płytki, stempel, magnes, ozdóbki, sonda, gąbka do cieniowania ;), folia aluminiowa do zmywania brokatów oraz moje cztery cienie do powiek (więcej nie posiadam, bo się nie maluję zazwyczaj).

Kupiłam dziś dwie rzeczy:


Wszystkim znany zmywacz, na pewnie wszystkim znanej obecnej promocji, za 4,99zł.
Golden Rose Care+Strong nr 101

Jutro notka z mani ;).

1 komentarz:

  1. No,no:) Ładny lakierowy zbiór:) A zielona Isana to mój ulubiony zmywacz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...