Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2012

lovely crystal strenght nr 365

Powrót do Opola. Dziś pierwszy dzień zajęć. Nieprzespana noc (kochana pełnia). Teraz powinny się notki pojawiać częściej. Zajęć nie ma aż tak dużo. Dużo za to będzie nauki w wolnym czasie. A że jestem dotykowcem (najlepiej mi się uczy jak robię coś jeszcze oprócz nauki w jednym momencie) to powinnam się zająć malowaniem paznokci częściej ;).

Dziś brązowy Lovely Crystal Strenght. Paznokcie pomalowałam nim do występu w teledysku. Miałam jeszcze naklejki kwiatuszki, ale po całym dniu na planie część odpadła i nie zrobiłam zdjęć. Prezentuje więc sam lakier.

Firma: Lovely
Kolekcja: Crystal Strenght
Numer: 365
Wielkość: 12ml
Cena: nie pamiętam
Gdzie: Rossmann

Pędzelek: Nakrętka z diamencikiem(dość tandetnym), ale mi już odpadł ;). Jest tak wyprofilowana, że łatwo trzymać pędzelek. Długi, wąski, ucięty równo.

Lakier ogólnie: Powiedziałabym o nim, że to taka czekolada. Łatwo rozlewa się po skórkach. U mnie dwie warstwy. Końcówki starły się trzeciego dnia. Lakier miałam cztery dni i odprysków nie było. Cenie go i za kolor i trwałość.

Z lampą:
 
W słońcu: 




 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...