Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2013

naklejki lovely nr 2 - gwiazdki

Dziś pokaże Wam co miałam na paznokciach ze dwa tygodnie temu. Mani po przejściach :D. Tworzyłam 'w biegu', na ostatnią chwilę, w przerwach między zakupem farb, targaniem ich do mieszkania ojca i przestawiania mebli. Aż dziw, że po tym wszystkim był prawie nienaruszony.

Nie umiem się posługiwać naklejkami. Zawsze gdy próbowałam kończyło się na przeklinaniu, zmywaniu i wymyślaniu czegoś innego. Naoglądałam się jednak zdjęć na Waszych blogach i... kupiłam. I tu zdziwienie. Bo aplikacja okazała się nie taka straszna. Muszę tylko znaleźć dobry sposób na odpiłowywanie resztek. No ale ćwiczenie  czyni mistrza! ;)

Naklejki można spokojnie nosić dwa dni, trzeciego przecierają się końcówki.

Zdjęcia zrobione po trzech dniach noszenia, wcześniej nie miałam czasu niestety. Ubytek na kciuke spowodowany remontem ;). Na paznokciach bez naklejek lakier Miss sporty Lasting Colour Up to 7 days nr 080.





P. S. W nocy dostałam takiego o to meila:

'Blogerko!
Od dziś możesz spać spokojnie. Dlaczego? Dzięki temu, że zapisałaś się na Reklamowe Pogaduchy Blogerów za pomocą naszej aplikacji, Twoja obecność na kolejnych Pogaduchach już jest pewna w 200%. :)'


Kogoś spotkam? :)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...