Obserwatorzy

sobota, 3 listopada 2012

blablabla

Tak, tak. Wiem. Miała być recenzja cienia do powiek. Ale pierwszy raz od miesiąca zjechałam w rodzinne strony. Odwiedzam rodzinę, spotykam się ze znajomymi. Czas ucieka mi nie wiem kiedy. Po przyjeździe dostrzegłam na swojej szafce stertę paczuszek. Jutro wybieram się na polowanie do Chińczyka, więc niedługo pojawi się prezentowo-zakupowo notka. Bardzo lubię takie posty, a Wy?

Poza tym za niecały miesiąc wyjeżdżam do Serbii na stypendium na dwa miesiące. Załatwiam też sporo spraw związanych z wyjazdem. Dziś w końcu zakupiłam bilet! Teraz pora na ubezpieczenie i torbę na kółkach. Nie mam pojęcia jak ja się zapakuję i zabiorę ze wszystkim :o. Najbardziej będzie mi ciężko rozstać się z lakierowym pudełkiem. Ale nic to! W Serbii jest przecież DM! A w Nowym Sadzie (czyli tam gdzie zamieszkam) jest ich aż 6! Przyznam, że nie mogę się już doczekać wyjazdu. Bardzo się cieszę, że załapie się na Koncert Godine (Koncert Roku). W tym roku odbędzie się już trzynasta edycja. Jest to impreza, na której koncerty dają najbardziej popularne zespoły z terenów byłej Jugosławii. Odbywa się zawsze w grudniu, w tym roku 22. Wszystko trwa 10 godzin! Cena biletu to 1000 dinarów, czyli około 7 euro.  Do tego podczas tej edycji zagra Dubioza Kolektiv(zespół, którym się opiekuję w Polsce) oraz S.A.R.S., Hladno Pivo i Atheist Rap, które uwielbiam (a Wam zapewne nic nie mówią :P).


Stęskniłam się już za Bałkanami. I, powtórzę się, nie mogę doczekać się wyjazdu. Choć dziwnie będzie spędzić święta bez rodziny... Przerażają mnie też prognozy pogody zapowiadające, że nadchodząca zima na Bałkanach będzie zimą tysiąclecia i będzie -30 stopni. No i trochę zaniedbam bloga, bo słaby będę miała dostęp do internetu.

Na koniec kilka zdjęć z Nowego Sadu z mojego pobytu w maju.







Pe. eS. Sumiennie nadrabiam zaległości i czytam wszystkie posty, chociaż mało komentuję. Ale za dużo piszecie! :D W każdym razie jestem na środzie ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...