Obserwatorzy

wtorek, 13 listopada 2012

venita glamour nr G06

Brak mi czasu. Głównie ze względów zbliżającego się wyjazdu. Dlatego od razu przechodzę do sedna. Jeden z jesienno - zimowej kolekcji lakierów Venita.

Firma: Venita
Kolekcja:  Glamour
Numer: G06
Wielkość: 10ml
Cena: ok. 3 zł
Gdzie: Sklepy z pólkami Venity

Pędzelek: Długa i okrągła nakrętka. Nie jest jednak szeroka, więc łatwo pędzelek trzymać. Pędzelek krótki, okrągły (a w sumie bardziej owalny) i prosto ścięty. Dla mnie za krótki.

Lakier ogólnie: No cóż. Patrząc na lakier w butelce ucieszyłam się. Kolor bardzo mi się spodobał. Niestety. Po nałożeniu na paznokcie zmieniłam zdanie. Dla mnie jest zbyt ciemnym fioletem. Przypomina mi śliwkę. Do tego lakier ma bardzo wodnistą konzystencje - czyli potwornie rozlewa się po skórkach. Kapnęło mi nawet na stół w drodze z butelki na pazokieć. Przy zmywaniu brudzą się skórki. Na plus to, że wystarczą dwie warstwy i trwałość - końcówki lekko przetarte 3 dnia, nie zauważyłam odpryśnięć.

Lakier oddam w dobre ręcę, czyli przyjaciółce.

Naturalne światło:




Z lampą:
 



Fakt, iż otrzymałam produkt za darmo na zlocie bloggerek we Wrocławiu nie miał wpływu na moją ocenę.

2 komentarze:

  1. Nie miałam żadnego lakieru i chyba innego kosmetyku także tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam czarno-szaro-srebrno-złoty :D :D Taki jakiś dziwaczny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...