Obserwatorzy

poniedziałek, 26 listopada 2012

korektor Vipera correcteur 4u

Na mojej twarzy zawsze coś wyskakuje. No, nie zawsze zawsze. Zawsze przed okresem. Mam to chyba po mamie, bo ona ma ten problem do dziś. Dlatego ucieszyłam się gdy na zlocie bloggerek dostałam korektor.

Firma: Vipera
Co: Correcteur 4u look smooth
Numer: 03 natura
Waga: brak informacji
Cena: ok 10 zł
Gdzie: Online tutaj, stacjonarnie w sklepach Vipera Store.

Opakowanie: Korektor jest w sztyfcie. Opakowanie jest wielkości długopisu. Czarne, plastikowe, bez przesadnych zdobień i napisów. Mamy firmę, nazwę, numer i skład. Wsuwa sie i wysuwa bez problemów.


Skład: Hydrogenated Polydecane,Isopropyl Lanolate,Isodecyl Neopentanoate,Cera Alba,Octyldodecanol,Hydrogenated,Vegetable Oil,Oryza Sativa Cera,Ozokerite,Cera Camauba,Aluminum Starch Octenylsucciante,Tocopheryl Acetate,Talc,Propylene Glycol,Methylparaben,Propylparaben,BHT,Ascorbyl Palmitate,Glyceryl Stearate,Citric Acid,CI 77891,Mica,CI 77492,CI 77499,CI 19140,CI 42090.
Konsystencja: Na początku korektor był twardy. Tzn taki jaki powinien. Bardzo przyjemnie się go nakładało. Niestety w zeszłym tygodniu mi się złamał i zaczął strasznie ciapić. Jakby się roztopił.



Zapach: Kosmetyczny, ale przyjemny,

Ogólnie: Bardzo dobrze kryje przy użyciu punktowym. Dobrze się rozsmarowuje i wtapia w skórę. Trzyma się dostatecznie długo by mnie satysfakcjonować. Dostałam numer 03 natura i według mnie jest idealnie dobrany do mojej skóry. Kolorów jest 5 więc każda powinnam znaleźć coś dla siebie. Przyczepić się mogę tylko tego roztopienia. I to zniechęca mnie do sięgnięcia ponownie po ten korektor.


Fakt, iż produkt dostałam bezpłatnie na zlocie bloggerek nie wpłynął na moją ocenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...