Obserwatorzy

czwartek, 15 listopada 2012

essence nail art cracking top coat

Na lakier Venita Glamour G06, o którym pisałam tutaj, nałożyłam Essence Nail Art Cracking top coat. Co z tego wyszło?

Firma: Essence
Kolekcja: Nail art cracking top coat
Numer: 02
Wielkość: 8ml
Cena: 3,99 zł (stała cena 8zł)
Gdzie: SP

Pędzelek: Nakrętka jest ogromna. Nie trzyma się go wygodnie. Jest za to ładna - czarna w srebrne 'pęknięcia'. Pędzelek standardowej wielkości.

Lakier ogólnie: Lakier kupiłam, bo stał taki jeden samotny, a jeszcze za 3,99zł... Poprzedni pękacz jakiś czas temu się skończył, więc uznałam, że mogę sobie pozwolić ;). Ma konzystencję w sam raz. Łatwo się go nakłada, nie rozlewa się po skórkach. Szybko zasycha. Pęknięcia są zależne od grubości nałożonej warstwy. Kolor pękacza to ładna, czysta biel. Właściwie nie mam zastrzeżeń. Tylko następnym razem muszę na wszystkie paznokcie nałożyć grubą warstwę lakieru, bo taki efekt mi się bardziej podoba.


 
W tle widok z mojego okna ;)

 
Prawa ręka



Dzisiaj przyszła do mnie płyta 'Opowieści z Miasta Fatum (reedycja)' Buki. Wydanych zostało 1000 egzemplarzy, wszystkie numerowane i podpisane. Uwielbiam słuchać muzyki z płyt. Brzmią lepiej (albo tak mi się tylko wydaje...)


 
Plus gratis mix Dj'a HopBeat'a. Dodatek sprawił mi radość, bo spodobał mi się ten set gdy słuchałam w radiu MaxFlo.

1 komentarz:

  1. 1,5 roku temu kiedy pekacze zaczely byc popularne mialam na ich punkcie obsesje :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...