Obserwatorzy

piątek, 30 listopada 2012

Peeling do stóp rossman

Firma: Rossmann
Co: Fusswohl, Peeling Creme (Krem do peelingu stóp)
Waga: 75 ml
Cena: 4zł - 6zł

Od producenta: delikatnie usuwa martwy naskórek, z drobinkami orzecha włoskiego. Drobno zmielone skorupki orzecha włoskiego delikatnie usuwają martwy naskórek ze stóp, nóg oraz łokci. Dzięki olejkowi z rokitnika zwyczajnego skóra stóp staje się miękka i aksamitnie gładka. Ekstrakt z kasztanowca, alantoina oraz gliceryna witalizują, regenerują i nawilżają.

Sposób użycia: Nanieść cienką warstwe na stopy oraz nogi i lekko wmasować. Spłukać dużą ilością wody.

Skład:

Opakowanie: Jak zwyczajowe kremy do rąk czy stóp. Na opakowaniu widzimy stopy dzięki czemu od razu wiemy do czego produkt służy. Jest bardzo czytelne.



 Otwarcie: Zatrzaskiwana klapka. Mały otwór, ale w tym wypadku to plus.

Zapach: Delikatny, przyjemny, nie jest chemiczny.

Konsystencja: Małe drobinki. Gęsta.

Działanie: Cudów nie ma się coś spodziewać. Ze względu na małe drobinki działa delikatnie. Nie jest to jakiś mocny zdzierak. Ale i producent mówi, że jest on delikatne. Pomógł mi po części usunąć martwy naskórek, ale nie do końca. Mocniejszy efekt daje na sucho.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...