Obserwatorzy

sobota, 24 listopada 2012

Miyo OMG! Eyeshadows nr 01 white

Firma: Miyo
Kolekcja: OMG! Eyeshadows, i'm single & colourful!
Numer: 01 white
Wielkość: 3 gr
Cena: ok 5 zł
Gdzie: Jasmin

Opakowanie: Jest to pojedynczy cień w okrągłym opakowaniu. Jest ono plastikowe i wygląda mi na dość solidne. Otwieranie może być uciążliwe dla osób z krórtkimi pazokciami, gdyż trzeba je podważyć. Zamyka się 'na klik'. Z tyłu mamy informacje o numerze, miejscu produkcji, wadze oraz o tym, że produkt był testowany dermatologicznie.



Moja Opinia: Białego cienia używam głównie do kącików. I ta biel mi się podoba. Jest to taka czysta biel. Aż się chce powiedzieć śnieżna :D. Utrzymuje się bez bazy koło 12 h. Zmywa się bez problemów. Ma niską cenę i dobrą jakość. Myślę, że te 3 gramy wystarczą mi na bardzo długo.

Na sucho i na mokro:
 
 
 
Nie kręci mnie Adele. Owszem, uważam, że ma niesamowity głos. Ale nie jestem w niej zakochana jak wiele osób. Kręci mnie za to Ewa Farna. I bardzo podoba mi się jej wykonanie Skyfall. A jeszcze bardziej podoba mi się to jak wyglądała. Ta sukienka *,*.
 



4 komentarze:

  1. Uwielbiam ten cień, moje must have prawie w każdym makijażu go używam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w Naturach Miyo raczej nie ma, jest My Secret, czyli właściwie to samo jeśli chodzi o matowe cienie ;) Miyo jest w niektórych drogeriach Jasmin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki :) już zmieniam, u mnie nie ma ani Natury ani Jasmin, więc... ;)

      Usuń
  3. lubie takie biała i siwe cienie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...