Obserwatorzy

środa, 28 listopada 2012

Eveline mleczko do ciała odżywczo-regenerujące

Firma: Eveline
Co: mleczko do ciała bioHYALURON 4D odżywczo-regenerujące
Waga: 300 ml
Cena: 10zł - 15zł

Od producenta: Przełomowa technologia intensywnego nawilżenia we wszystkich warstwach skóry.
Innowacyjne mleczko przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, suchej i bardzo suchej. Mleczko dostarcza skórze niezbędnych lipidów, aby odbudować i trwale zregenerować warstwę hydrolipidową naskórka. Reguluje poziom nawilżenia, przyspiesza odnowę komórek oraz uelastycznia i wygładza skórę. Lekka i przyjemna konsystencja sprawia, że mleczko łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia uczucie świeżości i komfortu. Innowacyjna receptura przynosi natychmiastową ulgę bardzo suchej skórze.

Innowacyjna formuła
bioHyaluron Plus Complex™ – podwójna moc nawilżania! Wyjątkowe połączenie bioKwasu Hialuronowego i UREA w jednej formule, intensywnie nawilża i chroni naskórek przed wysuszeniem.
Oligoceane™ – minerały wód termalnych północnej Bretanii głęboko nawilżają i wygładzają skórę.
bioOlejek makadamia – działa regenerująco, odżywczo i wygładzająco.
Kompleks witamin (A, E, F) – poprawia elastyczność i miękkość naskórka
 
Formuła:
Lekka, nietłusta, błyskawicznie się wchłania.
Rezultat:
Szorstka skóra jest gładsza i bardziej aksamitna już od pierwszego zastosowania.
Udowodniona skuteczność po 7 dniach stosowania*:
• skóra intensywnie nawilżona i wygładzona do 90%
• skóra odbudowana (zmniejszenie szorstkości) do 43%
*test samooceny w grupie 40 kobiet o skórze wrażliwej
 
Sposób użycia: Niewielką ilość mleczkawmasować w skórę całego ciała. Stosować 1-2 razy dziennie.
 
Skład:
 
 
 
Opakowanie: Białe z zielonymi elementami. Napisy są czytelne, nie scierają się. Dizajn prosty i nieprzesadzony. Rozszerzone u góry. Wygląd dla mnie na plus. Minusem jest to, że opakowanie jest białe, a więc nie widzimy ile mleczka nam zostało. Kolejny minus to wydobywanie mleczka. Po zużyciu około 1/3 ciężko je wycisnąć.
 
 
Otwarcie: Zatrzaskiwana klapka. Mały otwór.
 
 
Zapach: Delikatny, przyjemny, nie jest chemiczny.Tak jak zapewnia producent.
 
Konsystencja: Jak mleczka czy balsamy. Niezbyt gęste, ale też nie jest lejące.
 
 
Działanie: Mleczko szybko się wchłania. Nie potrzeba dużej ilości aby wysmarować całe ciało. Przy smarowaniu czuć miłe uczucie ochłodzenia ciała. Skóra jest nawilżona i efekty widać już po pierwszym użyciu. Spełnia również swoje zadanie jeśli chodzi o suchość skóry. Po użyciu aż chce się jej dotknąć,bo jest bardzo gładka.
 
 
Z mleczka jestem bardzo zadowolona. Stosuje je raz dziennie. Czasem wcale gdy nie miałam czasu ;). Ciężko u mnie z wszelką regularnością. Mimo tego widzę efekty. Jednak ponownie po nie nie sięgne, bo irytuje mnie to jak ciężko je wydobyć.
 
Fakt, iż dostałam produkt bezpłatnie na zlocie bloggerek nie wpłynął na moją ocenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...