Obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2012

elveney extra shine nr 285

Przygotowania do wyjazdu pełną parą. Już prawie wszystko gotowe. Brak mi czasu na malowanie paznokci. Wczoraj cały dzień zajęło mi piłowanie. Bo robiłam to w przerwach między załwianiem/kupowaniem/spotkaniem.

Kupiłam nowy telefon w końcu - Nokia Asha 302. Spełnia moje podstawowe wymagania - nie jest dotykowy i ma wifi. Jeszcze tylko muszę złamać simlocka i kupić kartę pamięci.

Pojawił się już nowy katalog serbskiego DM (15.11 - 31.12)! Już nie mogę się doczekać aż pójdę na zakupy. W tym katalogu postawili na zniżki na kolorówkę. Duuużo lakierów! :) Chętnych do obejrzenia odsyłam tutaj. 115 dinarów = 1 euro ;).

Wieczorem idę na ostatni już dla mnie mecz w tym roku. Kupiłam trochę słodyczy dla dzieciaków. Mam nadzieję, że im podpasuje to co wybrałam.

A teraz już przechodzę do lakieru. Kolejny z tych otrzymanych od babci.

Firma: Elveney
Kolekcja: extrta shine
Numer: 285
Wielkość: 7ml
Cena: 4zł (tak znalazłam w internecie)
Gdzie: Biedronka (również informacja z poszukiwań w google'u)

Pędzelek: Bardzo długa nakrętka, nie jest szeroka. Mimo długości pędzelkiem dobrze się operuje. Ma on standardową długość i wygląd.

Lakier ogólnie: Przyznam szczerze, to zupełnie nie mój kolor. Do pełnego pokrycia potrzeba trzech warstw. I tu w sumie minusy się kończą. Lakier niesamowicie błyszczy, szczególnie w słońcu. Zdjęcia niestety tego nie oddają do końca. Końcówki przetarły się trzeciego dnia, odprysków przez cztery dni noszenia nie było. Lakier nie leje się, więc nie ma problemu ze skórkami. Gdyby był w innym kolorze pewnie już dawno by go nie było ;). A tak to jest jeszcze ok 1/3 buteleczki. Jest jednak jeszcze jeden minus. Dostępność. Nigdy nie widziałam, ani nie słyszałam o tych lakierach. W internecie też mało co znalazłam.

Światło naturalne:
 





Z lampą:
 


1 komentarz:

  1. Faktycznie się błyszczy :) O tej firmie także nigdy nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...