Obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2012

Pure Drogeria

Moja mama dzisiaj w pracy dostała katalog z drogerii Pure. Ceny mają naprawdę korzystne. Paletka Sleek'a kosztuje 40 zl, lakiery Revlon od 10 do 15 zl. Do tego podkłady, tusze, odżywki, pędzle itd. Jakby ktoś był zainteresowany katalog można zobaczyć w wersji elektronicznej tutaj.

W końcu udało mi się zmalować coś na kolejny tydzień projektu Zainspiruj się naturą. Czekam na dzienne światło i jutro dodam. Chociaż ta mgła wcale nie daje dobrych warunków do zdjęć :/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszy mnie, że ktoś czyta moje wypociny i ogląda moje paznokcie ;). Jeśli chcesz zostaw adres bloga, ale obserwuje tylko blogi, które mnie zainteresują.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...